> MalouB.blogg.se -

Visste ni att...

  2013-05-01 / 12:20:00 / Allmänt /
.... Jag är blyg
.... Jag inte alltid står för det jag tycker och det är en av mina svagheter
.... Jag lever i min egna bubbla och att det är svårt att komma in i den
.... Jag har bara älskat 2 ggr
....Skit rinner av mig. Tar det som en komplimang och går vidare
.... Jag fått mer skit på mig än vad man kan tro
....Ofta tycker det är orättvist att jag alltid är den som ler och är trevvlig när någon sitter och kastar skit på mig som om jag var en måltavla 5 cm ifrån
....Jag kan se glad ut på utsidan men gråta på insidan
....Folk dömmer mig ofta innan dom träffat mig. Dömmer lätt på min klädstil...
....Jag är en orädd ryttare som älskar fart och höjder på hinder.
 
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious