> MalouB.blogg.se -

Tja ha en bra dag så eh... gomorron!

  2013-05-02 / 06:20:00 / Allmänt /
Godmorgon på er alla! torsdag ida. Hopp träning i örby som vanligt annars vanlig dag ;)
Gympa och slöjd i skolan men de kanske inte är såå intressant ;) fredag hmm ne vet inte va ja ska göra imorn men får väll kolla. Rider nog gassel. Gick bra igår. Prova på att rida lite i förvänd galopp så hon skulle bli lite mjukare. Inte provat de innan men de va kul! sen jobba vi mer på traven för att få henne lugnare och hur jag skulle göra på ett bättre sätt. De finns alltid nya knappar att hitta på henne hon är fantastisk! lär mig hela tiden. 
Man vet aldrig vart man har henne, men hon är den enda ponnyn jag litar på till 110%. Som sagt vet man aldrig vart man har henne. T.e.x man ryktar henne i boxen ( jag brukar ha henne lös för hon äter hö)
så vänder hon mulen mot ens axel och vill gosa sen så ''smeker'' man henne på mulen så vänder hon rumpan mot haha. Hon e värkligen speciel ponny. Men men skola nurå!
 
Outfit kmr! ;)
 
 
Lalalala, hmm ja den här va ju rätt bra ;)
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious