> MalouB.blogg.se -

10 saker du inte visste om mig

  2013-05-01 / 13:50:00 / Allmänt /
Japp följer strömmen lite ja me ;)
  • Jag har ett jäkla temprament och blir lätt förbannad haha ;)
  • Sprallig och glad för det mesta
  • Kan många gånger tvivla på mig själv, händer lite för ofta
  • Jag gillar inte smink. Seriöst, ja hatar att ha på mig de känner mig ofta inte så bekväm med mycket
  • Gillar inte att ha på mig nagelack. Har de lite nu för att min kompis skulle testa lite ;)
  • Älskar kläder och skor och att matcha ihop! 
  • älskar potatisgrattäng haha kanske låter kånstigt men jag och wilma är besatta haha
  • Gillar inte att bara vara ett ''tjejgäng'' Det ska vara blandat då är det roligare :)
  • Gillar mer att vara med många än att vara med några stycken t.e.x 2 ;)
  • Ett tag hade jag mer ridkläder än varadagskläder
  • HATAR klänning och kjol haha ändå ska ja ha klänning på skolavslutningen men mer om de får ni se längre fram ;)
 
Vet att de va 11 men men haha.
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious