> MalouB.blogg.se -

what happend?

  2013-03-07 / 07:25:00 / Allmänt /
Igår va ja på skit humör. Inget kunde uppmuntra mig ne de va inte kul. hade ingen blogglust alls ni fick ett inlägg på morgonen men sen blev ja på skithumör. Thilda uppmiuntrade mig lite men sen när ja kom till stallet
bröt ja loss. ja och gassel va själva i stallet och skulle bara mysa o rykta och så. 
Jag satt i hennes box länge. Vi två har hemligheter. Hon finns alltid där för mig. Det sorligaste med den här historien är att den slutar här. Vi hade ett stort mål men endå kom vi bara till hälften. Vi ska göra våran start tillsammans i vår. men det är där de slutar efter de så är det dags att leta upp en större b ponny jag rider gassel och den ''nya'' ponnyn ett tag. men sen rider ja gassel mycke mindre. Jag vill inte säga hejdå och de kommer
ja inte göra heller. Men den ''nya'' ponnyn ska jag sedan  tävla med. Men slut på dehär nu, nu tänker vi posetivt tycker jag! ivår ska vi göra en start tillsammans o jag tänker rida henne så länge som möjligt.
Skola idag me blää inte kul asså. Nu längtar ja till sommarlovet enormt!! förra sommaren blev de inte sååå mycke häst sommar men i sommar blir de mer. vi ska åka till spanien i juni tyvärr kommer oxå en nära  vän samma tid så jag hinner inte träffa henne så mycke om hon inte stannar längre men de kan hon inte :(
Funderar på att inte åka med oxå men har rätt många planer när de är varmare här  sånt men de vet inte
wilma om än ;) skola nudå igen.... How fun lixom?? i vår blir de mycke ponny. många hoppträningar o sånt 
men ja tror ja vet hur hon fungerar nu sen kan ja kontrolera henne innan de första hindret men sen blir
hon inte lika het. då är de lite lättare att ha kontroll oxå men snart ser ni våran första start här!
Asså de är nått fel me min insta ja kan inte lägga upp bilder aahh! dör!!!
 
 
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious