> MalouB.blogg.se -

updatering...

  2013-03-11 / 10:24:50 / Allmänt /
...har ni fått men bara från mobilen haha. första gången på hela helgen jag sitter vid datorn hehe.
Men updatering är ändå updatering. Idag är de fokus på ridning. Bara ridning. Sen om ja drar te kompisar i kvll är bara om ja orkar o hinner. Skola imorrn. Ida har vi studiedag kul kul! hade en skitrolig kväll igår.
Jag älskar mina kompisar och känner mig jäkligt trygg här och nu. Jag har båda fötterna på marken.
nee jag skojja bara jag flyger jag svävar på moln just nu, fast ändå inte. 
Kämpar varje dag till mitt mål just nu. De finns stor konkurans, de finns många duktiga tjejer o killar ute i ridvärlden. Och vill man bli bäst får man ta plats. Stallet hela dagen idag går och lägger mig tidigt. sjukt förkyld så vet inte riktigt om jag kan gå te skolan på måndag :/ ja vet ja vet rider o så som vanligt men sån e ja, ja skiter i hur dåligt ja än mår. Men men nu ska ja slänga i mig lite mat.
 
 
 
 
Dehär va min outfit igår.
 
* linne men färgglad text: beatch fun (stav????)
* svart kofta
*vanliga jeans lite slitna 
* glad som attan
* nyduschad ;)
* Platt hår
* värdens bästa vänner ever!!!
 
 
 
Blunda
lyssna
tänk
njut
utvecklas.....
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious