> MalouB.blogg.se -

Tiden räcker knappt till

  2013-03-16 / 20:21:13 / Allmänt /
Har inte hunnit blogga alls typ igår va ja sjuk och sov hela dagen. Plus att vårat internet krånglar så man måste sufta genom mobilen aa de e krångligt som sjutton alla fall. Frisk idag va hungrig och ville äta.
Så den här dagen spenderades med att chilla med kompisarna. Kul! imorn blir de upp tidigt rida tiiidigt sen iväg och bada med friend ;) kul kul dag väntar imorn!! 
 
 
 
Låten e grym!! i love it! den spelas 24/7 !!!!
Mår så jäkla bäst just nu älskar mina vänner. Ja e tillbaka på banan igen och livet e härligt. De e vi och ja mår toppen. Efter dehär har ja tatt mer ansvar. Jag e stark och e starkare än starkast de blir vi i sommar trots allt! shit va kul! och gissa vem som följer mig på instagram. Jo nämligen Nellie berntsson!!!!!! så himla glad!! vill ni oxå följa mig??
 
Instagram: maaalousan
 
Blogg: ja de borde ni ju veta ;)
 
Mår toppen o hoppas ni gör de med!! älskar er!!! ni har gett mig jäkligt mycke självförtroende! Nu ska ni få power tillbaka!!!
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious