> MalouB.blogg.se -

Stay strong forever

  2013-03-15 / 07:58:41 / Mitt liv /

Igår tog den lyckliga tiden slut. Jag e ensam. En av mina närmaste vänner lämna mig för att jag skulle bevisa att den personen var annorlunda. Nu är de sabbat men jag har en vän. En vän som stöttar mig till 110% i dehär. Jag är glad över det. Idag är ja sjuk. Känt de hela veckan att de vart nått på gång men nu mår ja skit på båda sätten. Hela dagen idag ska ja sitta och skriva på dehär inlägget ett inlägg som kommer senare idag. Ni ska få veta allt. Jag är 100% ärlig just nu. Jag skriver ord rakt ut. Så rätta mig inte om de är fula ord jag ska skriva de så snällt som möjligt. Men jag kan säga att ja offra hela mitt liv för just den personen. Ridningen stanna upp för att vara med HONOM. Jag kunde inte vara JAG när han va i närheten. Kunde lixom inte slappna av. Men nu har jag sätt den värkliga o grymma syn på hur människor kan bete sig.

Kram på er!!


/Malou




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious