> MalouB.blogg.se -

Samma gamla visa

  2013-03-20 / 21:37:02 / /

Japp gick int att rida idag. Ingen som vill riskera att stå ute o flyga bort o ja får int rida om int nån e me. Sry for that. Aja stallet endå tömma tankar o tårar hos nån man älskar. Släpte en tår eller två. Då blir hon genast vaken o börjar buffa på mig. Sedan kollar hon me sina gulliga ögon rakt in i mina. Och lider med mig. Åhh dröm ponnyn. Buffr på mig mer mer mer mer. Blir glad av de vi leker lite i boxen sen står hon vid dörren o buffar på den och försöker öppna haha. Ändå finns de massa mat kvar i boxen. Ja här har vi en ridsugen. De e sånt som e grymt bra att veta då vet man att hon vill lära sig. Good!
Men rykta o ja kan säga att hon blev lite besviken när ja inte kom där me sadeln ;) japp ska sova nu döö trött jue ;)
Samma gamla visa imon såklart. Man kommer in på skolgården men är fortfarande i sin egen värld. Bam så hör man att nån skriker sitt namn o där står världens bästa friends. Dom säger oftast: skolan böejar om 3 min vi skulle va här 10 i ju! Eller: åhh var har du varit vi har väntat jätte länge jue! Haha ja. Jag lever i min egna bubbla. Sällan ja släpper in nån annan i den. Japp sen kommer lektionen då sitter o sover sig igenom den. Första frågan man får på morgonen. Svaret blir: vaa?!? Japp sån e ja men annars jobbr ja som en duntig flicka i skolan ;)
Bla bla nu tjatar ja bara för att göra tvärtom som mamma säger haha. Men idag lista ja ut hur jag fick min kraft. Jo av motgångar. Utan folk som säger puh de kommer aldrig gå. Ja då skulle ja aldrig komma frammåt. För ja gör exakt tvärtom. Gillar att gå min egna väg helt enkelt. Säger nån va inte ledsen. Då blir jag aoutomatiskt mer ledsen. Eller om mamma säger gå och lägg dig. Då gör ja inte de. Haha så nu vet både ni o ja hur jag funkar ;) right?

/Malou




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious