> MalouB.blogg.se -

Rida nuuuuuu!

  2013-03-14 / 16:16:00 / Allmänt /
Tänka på lite annat ett tag. Komma in i stallet träffa alla underbara människor och djur. 
Inte tänka på annat men en sak kan ja säga. Jag e så jäkla trött på alla konflikter som finns. why? Vrf ska de finnas konflikter som aldrig tar slut. Man bara matar ut mer och mer. jag är 10 år. (snart 11) man kan tycka att ja inte upplevt mycke konflikter men jo de har jag och jag hatar de! Jag borde inte veta så mycke om livet kankse ja kankse e för ung. Men ja tycker att man aldrig blir för ung för att lära sig nått om livet! allt kan hända.
Allt kan påverka. De kommer till exempel alltid finnas hat, avundsjuka osv. DE är bara lära sig att hantera det på bästa sätt..
 
 
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious