> MalouB.blogg.se -

problemet löst, än en gång är allt glömt vad var de livets gåta sa då?

  2013-03-14 / 07:02:20 / Allmänt /
Gomorron, igår va dagen fuckad. Jag va uppriven än en gång. Just då förstod jag att de faktiskt inte är nån jävla lek de är allvar. Allt är glömt och ligger bakom oss nu. Varit mycke om de på samma gång.
Igår satt ja på mitt rum mitt i allt krig på sms. Taskiga saker skickar man till varandra. Till den
man egentligen älskar. Man mår skit man menar inte ett ord samtidigt som man gör de. Man vill bara springa till ingenstans och stanna där ensam. Inget kan hjälpa. Uppriven och sårad, känner inte igen den personen. Kan inte fatta att de va den man älskade och fortfarande älskar. Allt är löst vi är tillbaka men de har vart mycke om samma sak nu ändå när vi har träffats har vi låtsas som inget men igår blev de allvar on real.
Lixom de ''bråket'' man haft i hemlighet blev lixom mer levande... de är svårt att beskriva med ord man kan nästan bara beskriva med känslor. Men nu är de en ny dag. Vi är vi . Vi älskar och de är de som räknas. 
Ny dag och nya tag. Idag går ja till skolan starkare. Jag vet att jag kommer möta hans blick hela tiden.
Men jag e stark right? jag och Emma ska göra en sak åt wilma som e sjuk. 
men vad är de för gåta ja tjatar om i rubriken jo de är livets gåta: älska glömma och förlåta.
 
 
83 dagar kvar nu sen är de sommarlov. Men så kom den är jäkla snön igen?? va hände?? aja längtar som sjutton alla fall och tror jag inte är den enda. 
 
Igår körde vi på vår style endå även om de snöar vi kommer säkert ha shorts och linne eller tillome bikini. Vet ni varför? FÖR ATT VI VILL HA SOMMAR!!!!!!
 
/Malou
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious