> MalouB.blogg.se -

Omg hinner inte men aja endå nu kör vi racet

  2013-03-17 / 20:15:56 / Mitt liv /

Hinner inte. Idag blev de helt ändrade planer. Bada me Wilma först för att ja vakna så himla sent åhh ja. Japp sen efter de stötta ja Wilma vi snacka ut. Sen gick vi hem hit. Aa tre kilometer!!!!! Den due ;) japp gick te nåra kompisar sen gick vi hem allihopa haha. Aja nu e ja hemma klurar lite på ett svårt hinder. Kommer bli lite svårt att träffa HAN framöver. Hmm why? Ee jo de e en låååång historia. Åhh allt blir så krångligt ibland, men så e de väll bara.
Ja e stark så de så ;) japp hemma nu från ett mysigt avslut. Hmm ska ja berätta?? Ne men de va mysigt alla fall resten får ni lista ut själva ;) haha mår skitbra! Imorn e de skola :( bläääää aja först lite skojj vi går runt i olika salar o ska försöööka lära oss nått om hjärtat, haha lycka till! ;)
Men efter de hem hoppa i ridbyxerna ta och me ett äpple i handen gå till stallet. Älskar mitt liv! De är härligt. Åhh haha kanske för att man fick en stor ********* idag av världens bästa Boy! Men endå ;)
Samtidigt är de krångligt allt me Wilma. Åh ja som alltid säger att ta de lungt chilla ja fixar de till henne. Kanske lita hon och jag på att jag värkligen skulle fixa dehär. Ahh de blev som de blev och nu står ja här me en jäkligt stor gåta att lösa ;) får man ta och fråga Nicke nyfiken om hjälp kanske?? ;) japp men de löser sig alltid. Blir inte direkt värsta bra update här på bloggen nu när ja inte kan göra nåra tidsinställda elr nått. Men ett elr två inlägg om dan fixar ja jue ;) ne men nu mumlar ja bara. Dax att se till att få nått gjort sa mormor. Haha ne ni får förlåta min dåliga humor den suger. Men snäll e jag nog endå ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious