> MalouB.blogg.se -

MÅNDAG snart påsklov yeah!

  2013-03-25 / 06:56:48 / Allmänt /
fyra dagar i skolan sen påsklov gött! Igår va de bara kompisar o lungt lixom. Hem sen på kvällen sov ju över hos wilma. Japp hemma nu alla fall tar de loite slow jaam ;)
Längtar till sommaren enormt nu asså! Mår sådär men annars toppen elle nja. Aja men här läser ni mig som en öppen bok så de är väll bara att börja skriva. De har jag ju lovat er right ;)
Känns som ja har alla emot mig just nu. Alla vill att de ska ta slut. Även dom närmaste. Dom som ja litade på till 200%. Jobbigt när man vet att man har dom emot sig. Kanske slutar de här? vem vet. Låter slumpen bestämma 
den här gången. Men alla fall så drar ja till stallet idag ska försöka hitta som kan va på gården. 
Imon äre påskfest i skolan. Sköönt! våran klass äger jue! sen en helt vanlig onsdag. Sista dagen på torsdag plus
träning på kvällen/eftermiddan skön vecka helt enkelt :) . 
 
 
Har fortfarande ingen mobil så blir svårt att blogga mycke o uppdatera insta. Men lånar mammas mobil när hon e hemma o så loggar ja in på min insta på kompisars mobiler ;) brb! Blir lite alla fall!
 
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious