> MalouB.blogg.se -

Home sweet home

  2013-03-10 / 22:14:36 / Mitt liv /

Hemma nu, ätit lite. Hafy en skitrolig kväll. Älskar mina vänner dom äger! Dom finns alltod där och stöttar mig. Alla nära och kära hr jag med mig nu. Ingen kan knäcka mig nu! Jag vet att jag har en svaghet just nu. Det är bara en person som kan. Det är bara en speciell person. Älskar mitt liv! Ni är bäst! Utan er hadr jag inte varit här idag. Det va på grund av er jag började. Tänka på varför jag levde mitt liv på mitt sätt. och hur mitt sätt var. Snart lägger jag ut en annons i tidningen jag går vidare. Släpper en vän. Orkar knappt tänka på de just nu. Men jag är förberred. Jag har vänner och andra nära som stöttar. Jag förlorar en som betytt allt för mig. Usch nej! Jag vill inte! Jag är stark! Dehär klarar vi tillsammans VI mår skitbra! Och VI klarar allt tillsammans! Nu ska ja sova o drömma vidare. Våren startar med
Tävling. Sköönt. Stolt över
Att jag själv tillsammans med er
Har kommit hit. Älskar er! Nu kör vi järnet här vi sattsar o kör hårdare. Allt väns upp och ner. Ni följer med på våran resa här och nu. Utan er skulle jag aldrig varit här idag. De var ni som gjorde att jag började tänka efter den där dagen. De har fortsatt och växt.
Godnatt!!

/Malou




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious