> MalouB.blogg.se -

hemsk dröm blääMen dehär, kommer aldrig ta slut

  2013-03-06 / 07:11:58 / Allmänt /
gomorron! DRömde en hemsk dröm inatt. usch... aja ny spännande dag väntar. Hade prov igår oxå gick bra.
idag är derida kl halv 6. Gassel blir de imorn är de samma fast träning i örby på ridskolan.
idag e ja sjuuukt trött asså imorn blire sängen tidigt.
 
 
 
Asså den här låten är grym! I love it! mår så jäkla bra just nu. de jag drömde om inatt va att allt blev förstört. har starka känslor för en person enormt starka. Jag är inte blyg för att visa dom heller. jag kan visa hela världen hur jag känner för honom. Men som sagt när febern går över är man krossad. Men dehär, kommer aldrig ta slut. Vi kommer ha de så himla kul i sommar jag wilma o vårat gäng asså haha i sommar. Va kan ja säga 2013 är mitt år min sommar. Och vet ni att i sommar får ni bra update som kommer vara live hela tiden. Ni får följa med på min resa. Här och nu börjar min story på riktigt. 2012 va skitår. massa skvallerbloggar om massa o nää  så mycke skitsnack är 2012. de lämnar vi där men nu är de ett nyt o gärligt år o sommaren väntar. Vi kommer äga ut stan o ni följer med här o nu.
 
 
Älskar bilderna!!
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious