> MalouB.blogg.se -

Hejsan hoppsan ovälkommen stukad fot

  2013-03-22 / 23:01:15 / Allmänt /
 haha kvällen asså! bäst! vi stog säkert 15 stycken och sjöng me tejejr & killar! sånt e grymt kul! 
efter en stund insåg man att hela kvällen till alla party låtar hade man stått där och dansat och sjungit me nån random tjej elr kille haha. Japp mina kompisars kompisar va där. <3:ats kill kompisar stog där! haha shit vilket gäng! haha sen så va de ju mindre roligt att dö av att en fot gör så himla ont eftersom den såklart e stukad. 
Hmm hur mycke bättre blir de när man hoppar och dansar som en jäkla höna?
haha jadu ;) men men. Men alla fall så hade vi gryyymt kul! Hela dan gryymt kul! imorn blir e annat på schemat.
Efter att ha festat hela natten lång återvänder man sig hem me en kompisar som får skjuts här ifrån mig.
Japp sen e de bara att hoppa till badrummet sminka av sig sen byta om sen smyga upp me datan. 
Hehe ja de gick ändå ganska bra ;) Nu sitter ja här i sängen me en värmd sån där sak kudde aja samma sak den e varm. Hjälper min fot lite. Men va gör de? nepp juste inget. Imorn upp tidigt rida sen hem duscha o mot wilmiz.
Imon blire bestämt pass på Gassel hon ska ridas igenom böja på nacken sen lite bommar tror ja.
Får se lite. Men pigg kan ja lova att hon e. Får väll bara hoppas på att sitta kvar. Men de gör jag för ja har ju limmat med super lim i sadeln. Japp så de ska nog gå ;)
 
 
Haha mina mongos! Dom fick nåra killar efter sig jajamännsan! hehe jag oxå för den delen. Även fast ja har den enda killen som behövs ;)
 
Hahaha grym bild jue :D
 
/Godnatt kram från Malou!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious