> MalouB.blogg.se -

Hej och hå gomorron godnatt känslor hit och dit

  2013-03-27 / 16:19:30 / Allmänt /
Japp vart hemma en stund nu. Ska te stallet och rida gassel nu. Fan va ja känner mig stark. 
Sårad som fan men kommer till skolan. Fäller en tår och kan inte tänka på hela dagen. Shit. Åhh. Ensamt kallt.
Nej nej. Ska inte dit ner igen. Aldrig nånsin! fasen åhh nej de va hemst där nere. I de hålet mörkt kallt och ensamt.
Jag är stark och kan de ja vill. Puhh. Nu e dehär över. Så jäkla skönt. Nu slipper jag höra tjatet på 
att de aldrig kommer funka. Dom som jag litade på till 200%. no more. nepp ja e själv. Själv bildar jag mina egna fotspår. Visst nån annan får följa dom men sålänge dom aldrig glömmer att de va jag som gjorde dom.
Puhh dehär är över och jag kan pusta ut. Nu sattsar ja 110% på ridningen. De ända jag kommer sakna är att vara sådär kär så de pirrar i magen när man ska till skolan :(
Jag har kompisar
och jag är mig själv. Ingen ska ändra på mig
Jag ska sattsa
Och vinna
 
Jag ska bli en ny person. Ja ska bli jäkligt skönt klart att jag ska va jag men saker i mitt liv kommer ändras.
Funderat på dehär me skola. Men inget bestämt. Ska snacka ut me pappa ikväll. 
Men rida nu tänka på annat jobba jobba jobba. Bommar och lydnad. Ska jobba på att lägga lite volter imellan och sånt. Brb! men jobb väntar!
 
 
/Malou
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious