> MalouB.blogg.se -

Här ska det stå en rubrik

  2013-03-30 / 11:43:00 / Allmänt /
Tjeenna! nee de va inte min stil riktigt ;) vi kör igång alla fall. Hallojj! tänkte rida idag men glömde ju att ställa klockan så ja sov till halv 10. Oppsi! Japp alla fall så kmr wilma o hämtar mig runt kl 2 så de blir tajt i så fall. 
Hon gick ju så fint igår så hon vill säkert vila ;) Jaa då så lillsyrran fick en Ipad igår 
så hon skryter ju inte lite ;) Hon har önskat sig de jätte länge och sparat så igår blev de en mini ipad. 
Va kul folk igår! haha ja och Sophie har inte träffats sen ja va 6 år haha så nu prata vi om lite annat ;) 
Lite hemlisar, Lite killar opps! nu gav ja ju er en ledtråd aja. Haha aa flabba gjorde vi alla fall XD
Åhh va ja saknar att va sådär kär. Ni vet så de pirrar i magen. De va tider de. Haha ne men nu får ja nog ta att vänta lite. Men man får väll se vad som händer i sommar ;) Förra sommaren hade Ja och wilma en hel del nya kill kompisar haha. Fan va kul vi hade. Japp japp. Vi får väll se va som händer :D
 
 
Åhh låten! Love it! Nu längtar ja till sommaren enormt! nån som sitter och håller armen om en ena sekunden och andra har man vatten krig och skrattar så man dör. Ett seriöst förhållande. Känns som inget kan knäcka mig seriöst. Lev farligt, dö ung och kom till helvetet som en kung!! Jaa jag känner mig stark som faan. Japp snart är de min och gassels första start. Oppsi de skulle bli en överaskning. Jaja ni skulle få reda på de endå. Dagen efter mammas födelsedag äre tävling, så de är i april. Den här gången behöver ja ingen som skickar Lycka till <3<3<3<3 på sms jag behöver bara hitta självförtroendet och lita på mig själv. 
 
 
Stenungsund!
När vi lämnade stenungsund vidare mot tjörn!
Här ska ja bo sen! TJÖRN!
 
Himmelriket!
 
Om 
Gissa vilket hus ja körde förbi?! JO juste Nellie berntssons!
 
On the way home!
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious