> MalouB.blogg.se -

Har ni sovit gott?

  2013-03-19 / 07:17:07 / Allmänt /
Go morron! jag e tröt som sjutton vet inte varför, sover ni gott? stormar de hos er? de gör de alla fall hos oss.
Och de e värkligen storm. De är andra dagen nudå det stormar fortfarande, hmm kul!
Idag har ja inga planer! blir nog inte att ridaa i dehär vädret då blåser vi ju bort ;) 
Min mobil e fortfarande sönder skit kul ju! haha ne men stjäl mammas nåra timmar om dagen så att ja
klarar mig ;) Har inget att skriva ändå är jag på blogg humör. Hmm vad ska man släppa på bloggen idag? bara random lite galen uptade? eller ett deepshit som får alla att häpna? Vad tycker ni?
Alla fall blir de nog best friends ida. Sen ikväll är de sova  TIDIGT  . Tiden går just nu. De går fort snart sommarlov. Och en stor gåta som man släpar efter sig. Hmm ja hur gör man nudå? hur gör man nnär de är ett stort stup rakt ner. Jag listar ut de åt världens bästa vän som behöver de just nu. Hon behöver ett svar. Dum som ja e lovar ja och säger: Chilla ta de lungt blunda och njut så fixar ja de. Hur smart får man lov att vara?
Men alla fall kan väll ja vara dektektiv i andras liv haha. 
Mitt liv rullar på. Hoppas era gör de oxå. De ända problemet just nu e att jag inte har någon mobil eller kan rida i den här stormen. Aja de ordnar sig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lite låttips de är nåra av alla låtar ja älskar!
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious