> MalouB.blogg.se -

Halv sjuk måste kom igen

  2013-03-04 / 07:00:47 / Allmänt /
Känner mig typ halv sjuk idag ska ta en alvedon sen skolan. Vi har ju dansen idag och ja kan inte missa de.
Kommer bli kul men är skit nervös. Efter hoppträningen igår åkte ja till wilma o chilla me nåra kompisar.
Kul kul! allt rullar på i mitt liv och gissa, jag mår skit bra! aldrig mått bättre serri.
Hoppa höjdrekord idag vet inte exakt men hoppa kryss så skulle hon ju hela tiden hoppa på de högsta. Och ni vet hon hoppar ju alltid minst 20 cm mer än vad som behövs haha så de blev som högst typ 1m haha men höjden är ju inte de som räknas ;) Japp ska äta lite fruckost nu om ja får i mig nått. ska inte bli sjuk nu glöm de men uppe ligger en halstablett och en alvedon och väntar. 
Min fruckost igår blå vaniljvisp och fruktsallad.
 
jo men juste wilma ''råka'' tappa sin mobil i typ förregår så nu fårhon äntligen byta båda sidorna!!! jippie!! ;)
 
 
Bananasplitt är en av favoriträtterna i våran familj innan man går och läggersig :) ;)
 
 
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious