> MalouB.blogg.se -

Gomorroon!!!!!!!!!

  2013-03-12 / 06:48:44 / Allmänt /
livet leker seriöst mår toppen! bloggen vilade igår. Jag gick  till örby asså till wilma 
så duktig va ja igår. Stanna påå vägen och köpte as gott tuggumi men hela vägen skypade ja me angelika! :D
aja fyra kilometer i sol sköönt om inte annat ;) sen kom killarna och vi stack till kupan haha igen.
Sen tillbaka hem. så hade dom druckit upp sina drickor så dom fick våra sen så hade dom druckit upp våra oxå haha. Så dom sprang och köpte mer haha. Sen när dom kom så hade dom me sig en stor påse me godis :D
Ja baa hejdå sommar mage haha, jag som gjort sååå många situps i onödan då ;)
aja skola idag slut me studiedag och tillbaka till mattelektioner, tröga engelska lektioner , och blå film.
( jaa om ni inte visste de så är min lärare den mest otekniska som finns ;) )
 
dehär är min utsikt på morronen när ja vaknar och går fram till balkongen.
men på kvällen är de en helt annansak då är himlen rosa längst ner sen lila och sen blå as nice men de är bara ibland.
 
Asså bilden såhär känner ja mig nu!
 
Här är en liten bild till er som komenterade massa hat komentarer precis när ja började blogga.
Men la jag ner bloggen för de?? Läs texten så kommer NI  känna igen er, lovar.
 
/Malou
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious