> MalouB.blogg.se -

ALLT SKA JU BARA FUNKA!!!!!

  2013-03-18 / 18:31:33 / Allmänt /
Åhh blir förbannad på all teknik i värden!!!!!!!!!! datan  funkar ja jippie. Men mobilen då?? 
kan inte ens komma in på den. Sitter o pillar lite går in på inställningar kollar lite råkar trycka på en knapp
trycker av men funkar ändå inte. Startar om mobilen 103884932 gånger men va hjälper de?
inget! juste! INGET! allt blir värre och värre. Shit va kul ja som skulle träffa nåra kompisar efter stallet.
Åhh måste ringa dom och ingen kunde ringa till mig heller!! åhh jag blir så jäkla förbannad. Allt ska bara funka ju!
japp då va den dagen förstörd av all jäkla teknik! åhhh.... 

aja gla e ja endå. här kommer massa bilder från veckan helgen o aa allt när datan inte funkat
 
Fuck perfection!!!
 
Good! blev skit glad!! nellie följer mig så har hon komenterat och gillat mina bilder! även kikat me henne. Kul! sen träffar ja henne andra gången i falsterbo i sommar!!!
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious