> MalouB.blogg.se -

Åhh mår BÄST!

  2013-03-05 / 07:20:39 / Allmänt /
Mår serri bäst just nu! aldrig mått bättre! :D  Alla fall igår va de bara chill kompisar hela dan sen gick ja o wilma hem hit och spraka loss. Hahaha hög musik och dansa runt och skratta som två hönor XD
Yes idag hoppas ja på mer vårväder i helgen va de ju sååååå fint! åhh saknar sommaren nu. 
Idag rider ja gassel hoppträningen va ju grym senast så nu har hon fått vila en dag sträcka på benen vara i hagen och gotta sig. Idag blir de markarbete. Mycke dressyr och sånt.
Idag är det elevens val blääh! nemen de ska ju va kul. Nepp för jag får alltid mitt sista val :/
Så bildverkstad har vi då. åhh jag vill bada hihi ny bikini jue ;) Vet lite tidig men endå ;)
Jajajag o wilma får väll sitta o lyssna på den där konstären som tjatar om allt med konst att göra. Vet inte arför ja int tycker om de. Hehe aja skola idag oxå kul kul. not... japp men nu får ja börja fixa i ordning mig
 
Jag gillar int att gå uupp på morronen ...
 
/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious