> MalouB.blogg.se -

Tar så lång tid....

  2013-01-14 / 18:27:00 / Allmänt /
Det tar lång tid att komma till målet. För varje dag. Man hänger inte med andra, Jag missar så sjukt mycke tid
Jag lägger ner nästan allt på att få allt att funka SJÄLV! Har ingen mamma eller pappa som ringer 
och bokar en träning elle nått liknande. Jag försöker få allt att falla på plats såå sjujukt goa vänner har jag det är synd att dom inte får den uppskattningen dom förkänar. Känner mig som ett kräk ibland 
som inte hinner med dom. 
 
De är jobbigt att alltid veta att man missar såå grymt mycke. Man förlorar personer som har 
gillat mig, MIG jag igenom, men som jag tappat på vägen :(
Jag är så rädd. Jag vill inte tappa fler. 
Här är jag ensam med min sport på en nivån. Sry men kan inte göra mer bäst att bara inte tänka på det, allt blir bara virrigare då. 
Men why?? Känner mig liten för liten för att klara av allt själv. Kolla på ponnyakuten igår, Tobbe sa
att man inte kunde ge sitt barn en häst och här lek med den.
De är så sjukt sant! men jag har kommit hit själv, är det nu jag behöver en knuff?
Ska jag bara stå där och vänta på att något ska hända? ska jag stå stilla ett tag ta en sån där ¨paus¨
som vissa tar med bloggningen. Nej men hur kan jag tänka så?
Mitt motto var ju lev idag, lev dagen som om de vore den sista.
Jag växer ju.  Jag blir äldre för varje dag. Men hur ska jag göra då?? Jag orkar inte mer. Vingarna orkar inte.
 Ska jag kämpa vidare till jag ramlar?? Det lät lite bättre. eller?  kämpa..... hmm kämpa... power.... hmmm?
Ja men juste! de är ju de som är de roliga i livet kämpa för något man brinner för. Men varför måste man alltid välja? 
När jag startade bloggen tänkte jag inte mig för jamen visst lixom de klarar jag jag e stark efter dehär jadå absolut! men jag räknade inte upp allt. De jag gör här i livet jaa vad är de??
SKOLA, LÄXOR, KOMPISAR, HÄSTARNA, VARA JAG, RIDA, BLOGGA, TRÄNA, 
 
skolan tar nästan all min tid sen ska man klämma in allt annat, men visst de klarar ju jag elle hur??
Jag ska ju vara jag oxå men hallå de är jag ju! Nu har  jag kämpat mig hit luften går igenom mina vingar orkar ite mer. Ska le och vara glad åt alla. I skolan i stallet överallt. 
Ska skratta med alla, ska vara glad, Ska vara duktig, Högsta betyg i alla ämnen, lära och ta in på tre ställen jaa juste! lära mig av livet, lära mig i skolan & i ridningen. 
Perfekt hela tiden. SMSa alla varje dag och ge power till alla jag känner samtidigt som jag mockar stallet.
Nu blir de en del av mig som ska flytta en till!? men hallå vänta lite nu??
ett stall mindre och en större saknad......
 
 
/Malou
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious