> MalouB.blogg.se -

Dag efter skooolan!

  2013-01-29 / 15:29:11 / Allmänt /
as dåligt väder serri?? regnar 24/7 och blåser heeela tiden. Nee usch. 
Stallet idag rider henne på åkern eftersom de är isgata i padocken, åhh vilken dröm att ha ett eget ridhus åhh jaa ja ja. nej tillbaka till värkligheten de som ska göras ska göras ordentligt. Inte blivit riden på
hela helgen eller i måndas så de är nog en piggelin jag har att göra med. Bästa papi följer med <3
skolan va la okeej raster o sånt perfa <3 men lektionerna va trööga haha ja va oxå lite trög förstås.
ska fråga pappa om han kan filma galoppen lite ellr nått liknande i så fall kommer den upp ikväll ;)
Mååår såååhääääääääääääääääääär bra asså! inga tråkigheter förutom läxor då ;)
Kuligheter jaooooooooooo! haha. stallet nsart då liiiiite varmare i luften alla fall haha innan hjälpte de inte om jag tog på mig 17 kilo med kläder frös ju endå :D
aja nu är de lite varmare o ska hålla igång så kommer serri ta kål på mig själv hahahaha jobba, jobba, mästerskap, mästerskap, sm, sm, sm, tävla, ridning, bättre haha typ så smsar med två stycken nu hahahahah skrattar ihjäl mig ahahahaha pleas help me to be normal!!! hahahahahaha
 
 
 
Just smile pleas everything do it better if you smile!
 
 

/Malou



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious