> MalouB.blogg.se -

Vänner

  2012-05-25 / 20:19:37 / kompisar /
Vänner ta vara på dom innan dom försvinner!
Vänner är nått av det viktigaste i mitt liv, det är nått som jag ibland kanske inte hinner så ofta.
sporten jag valt är krävande. Specielt när man tränar så mycke inför en stor dag. Vänner måste man ha med sig hela vägen. Annars klarar man de aldrig. I början va jag sliten trött, hade inte de bästa självförtroendet.
Men nu lever jag mitt liv som jag vill att de ska vara. Mod, självfortroende o vänner är de man måste ha för att nå toppen. deepshit är de mycke som finns, så sluta aldrig kämpa mot de shitet. shitsnacket är de jag hatar mest i världen!!

Tänker parta med kompisar som en vanlig tjej, men på insidan börjar jag tveka på om jag är helt som alla andra, eller vad tycker ni jag är???





Carro

underbar!! en sak bara skit stavas skit o inte shit. just as you know ;)

2012-05-26 @ 08:22:22
Svar

Jag vet de...

2012-05-26 @ 10:45:55
URL: http://mylifemalou.blogg.se/
emma

jag tycker du inte är som alla andra du har en glöd i dig som bara vill fortsätta kämpa fortsätt så!

Svar: ♥♥♥♥♥♥♥
Malou

2012-05-28 @ 15:17:13
jossan

Du är bättre en vanlig

Svar: Tack ♥♥♥!!!!!!!!!!
Malou

2012-05-28 @ 15:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious