> MalouB.blogg.se -

Stronger

  2012-05-31 / 22:14:27 / Allmänt /
Det som gör dig stronger!
Ligger här i sängen med de här i hörlurarna...
å ja det är sant man blir shiit ledsen först men om man går vidare.
alla sår läker med tiden det är sant. om man tror det är möjligt, händer det.
jag har fått många sår i hjärtat de skadar en men efter ett tag blir man starkare... STRONGER!
mitt huvud snurrar runt jag är tillbaka, inte samma Malou som jag var förr, bättre, starkare, mer vilja, roligare
o såklart fler tankar. jag kommer aldrig bli den jag va förr...
I am crazy vist är jag de jag har livlig fantasi, men det är livlig fantasi man måste ha om man ska uppnå mina mål. Väck mig inte upp livet är en dröm just nu träningar, kompisar, killar, hästar o allt annat rullar på som de ska. Ditt mål kommer alltid finnas långt borta o om du jagar ikapp det kommer det bara springa iväg för dig, då har det hänt med mig flera gånger. Tiden dit är det som räknas. samma sak med hur många år man ridit även om jag ridit längre en dig betyder inte det att du är sämre, neej du kan vara mycke bättre. Sen kankse jag fått massa annan hjälp andra träningar som inte du fått, de jag vill komma fram till är att du är fortrarande lika mycke värd. T.e.x nellie berntsson du är lika mycke värd som henne... Life should be a dream. Not something you hate, you should meet your goals and have fun along the way. The path to your goals is what counts, you know when you have reached it ;-)


Lisa

det har du rätt i, fortsätt så.

Svar:
Malou

2012-06-01 @ 13:31:54
anonym

har du pojkvän eller har du någon på g

du ser ut att vara typ 13 14 år varför är du så många å???

hoppas jag får svar

Svar: Har ingen pojkvän kankse har en på G men han bor jätte långt bort :(
Malou

2012-06-01 @ 13:33:24
julia

hur reagerar du när du ser att någon pratar skit om dig???

Svar: inte bra alls kan bli skitsur men jag försöker behärska mig ;)
Malou

2012-06-01 @ 13:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious