> MalouB.blogg.se -

♥Stressad♥

  2012-05-10 / 20:02:26 / Mitt liv /

åå duug vad stressad ja vart alltså hela tiden hare jag tänkt på att ja måste blogga
När det händer som mest i mitt liv, då har jag svårast med bloggen. Allt som händer jaa de är mycke de.
ridning, träning,tävlingar, ridläger, stallet, läxor, skolan, mellanstadiet, discon, rid tränare, och samtidigt blogga.
fast de e rätt så kul att de e mycke som händer XD efter att allt dåligt hänt, då händer de som man längtar efter... idag vare shit go mat i skolan mmm, år tills ja va propp mätt HAHA!


ett tips e att alltid se livet som en dröm
och alltid komma ihåg att försöka vara fri....



va dig själv!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious