> MalouB.blogg.se -

skolan!

  2012-05-16 / 14:25:10 / Mitt liv /
omg så rädd man blir när de e folk som vart inne i klassrummet på rasten som snokat i allas väskor! ble as rädd ja trodde att min mobil va stulen som tur va hade ja glömt den hemma :o
aja. vart shit kul dag alla fall. jympan va shit svettig. sprang flera varv vi hade shit kul HAHA.
tack tjejer för en rolig dag!
sen på lunch rasten va de as jobbit, de va nåra killar som va otrogna mot sina tjejer/ mina tjejkompisar. Såklart ställde ja upp men de va ett jäklit tjafs, vi kom as sent in till lektionen, just då tänkte man bara hoppsan haha!
jaa än så länge har ja bara två killar som jag gillar. siggi o bamse!
dom två sötnosarna är svåra att inte gilla :D stallet snart. kanske rida siggi gick sjukt bra att rida honom igår han börjar värkligen testa mig! sötnosen haha.
snart ska jag träna på lilla Gazel den super duktiga ponnyn, super alltså! dröjer inte länge tills hon tränat upp mig så mycke så vi två börjar tävla! XD
40 dagar kvar till ridlägret håll tummarna! lovar att filma, ta kort å filma tävlingen å lägga ut på bloggen :D
de va länge sen ja gjorde outfits ska nog göra de snart igen så ni inte ttror jag ser ut som en clown.
aja de va allt nu
puss,puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious