> MalouB.blogg.se -

♥Mycke att göra♥

  2012-05-12 / 20:31:19 / Mitt liv /
Har precis kommit hem, vart å letat reda på min mobil.
cyklade till stallet å när ja cyklade hem tappa jag den, sen när jag kom hem märkte ja att den va borta! så jag fick gå tillbaka.. aja nog om de jag hittade den å de va la tur.
släpte ponnysarna på sommarbete idag XD skulle ha lite picknick me Lina å hästarna fast sen blev de så dåligt väder så vi satte oss inne i stallet å stängde dörren å släppte lös hästarna HAHA
tack för en underbar dag Lina! sigge gillade vist inte choklad muffins så mycke haha XD

Dagens pass imorgon:

Sigge: han får vila.
Bamse: han får också vila.
stallet:  jajamännsan bara mocka sånt.

efter stallet åker ja å Lina till birgitta Åkersson min nya tränare å hjälper henne me hästarna o även ett ridpass. sitter å käkar me världens bästa familj, nämligen min!




tänker..tänker...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious