> MalouB.blogg.se -

imorrn, idag, igår....

  2012-05-29 / 14:40:40 / Mitt liv /
Yes kunde inte blogga mer igår hade kört fast :(
men så i natt kom ja på massa saker satt vi tar de idag istället...
idag....
ullared, igår kom brev till mig me de jag skulle ha med mig till ridlägret :D
satt idag kl 4 typ kommer ja va på ullared.. om ni ser mig så kom fram å sej Hej vet ja!
skulle va grymt kul XD va inte rädda ;)
de jaag ska köpa är..
1. chaps
2. ny ridhjälm.
3. ridspö
4. tävlingskläder
så jag kommer nog mest va nere på ridsport å dom grejerna där nere ;)
papi kom hem i förrigår eller nått från italien. Saknat han fast idag åker han igen fast till stockholm, yada, yada.
vart me lite kompisar typ en halv timma efter skolan idag XD
igår... chill dag me kompisar å sånt... XD
imorrn...
godis & kudde me till skolan, åsså kommer vi titta på film hela dagen, satt chill där me ;) får köpa godis ikväll...
fast för mycke kan man ju inte ha då väger man ju 200 kg snart ;D
aja momi kommer snart då åker vi å shoppar bara vi två, skööönt!
PUSS PÅ ER!! <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious