> MalouB.blogg.se -

idag

  2012-05-20 / 20:43:41 / Mitt liv /
vart bra dag idag ;D
vart mycke men ändå inte. Grillat å tatt de lungt me familjen bara ( typ )
solat grejjat fri från stallet idag å kompisar å typ allt. Chillat inför dagen i morron, måste ha lite fler
asså jag tycker de ser sjukt  kul ut när man tittar i t.e.x HÖÖKS kataloger. Då kan man ju skicka in
foton o info till nått sånt företag, vet inte vad företagen heter. Men alla fall så har jag messat pappa
som e i Italien på nån jobb grej, å han sa att han hade en kompis som va fotograf. Så ni får hålla
utkik så ser ni mig kankse i nån tidning. Fast jag tror att jag skriver på bloggen
om jag får nån som ringer. de är tydligen inte så många satt vi får la se XD

puss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious