> MalouB.blogg.se -

Don't wake me up!

  2012-05-30 / 14:03:33 / Mitt liv /
Livet är en dröm just nu alltså XD
Dagen kan inte bli bättre, skolan har vart grymt bra, kompisar skratt, godis på lektionen som vi fick o popcorn
vi hade me godis å en kudde för att vi hade vart så bra, sen titta vi på film, myste. sen ska jag va barn vakt liten stunde sen tar syrran över å då sticker jag till stallet :D
TRÄNING är de som gäller fram över, tävling på gång å ja måste bättra mig jätte mycke, kan inte åka häst måste rida ordentligt som ja ridit de sista dagarna har de vart toppen måste bara jobbba mera på armarna när jag rider lätt, dom brukar bli raka, å sen när de inte är raka är dom för långt ifrån kroppen...
aja ska ladda upp en video när ja rider idag...
puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious