> MalouB.blogg.se -

♥Detta skrev min ena bästis som flyttat till mig på facebook♥

  2012-05-10 / 21:07:58 / kompisar /
VIKTIGT MEDDALENDE TILL MALOU!
varför händer det mig? ALLA MÄNNISKOR ÖPPNAR SIG FÖR VAD DOM TYCKER OCH TÄNKER!alltid för någon!du ska veta att jag saknar dig mer av allt! jag kommer ihåg alla minnen vi har! tillexempel vi red tillsammans,vi gjorde mild shake som jag kallar det,vi sovde över, vi gjorde allt! men ändå så var du alltid där vi kanske bråka en någon men det var alldrig på riktigt! när ...
jag tänker tillbaka tänker jag på dig varje gång gråter jag! jag tänker! fina du! du är allt för mig! glöm inte det ! de här ska du hålla på minnet malou von braun! jag kommer tillbaka! love you!

sofijah! med varför! det känns som jag har skrivit den till dig! men här från mitt hjärta!

Även om jag vill och även om jag tror att du är borta ur mitt liv fast du svor att det alltid vara du och jag jag vill hata dig men älska dig mer varje dag!
det var mer en ett år som du lämna mig ensam jag har blivit sviken mera åter fått känsla, men du var spelciell du har mitt hjärta i din hand men du har glömt bort mig för du rinner bort som sand,.
när jag tänker tillbaka fäller jag en tår när du låg här bredvid känns precis som igår, när jag skriver det här river jag ut gamla minnen jag känner tårarna rinna ner från kinden, jag hade glömde,
hur mycket du betyder va falskt att allt borta aldrig svider att aldrig kunna prata som vi gjorde förut det ger mig en känsla att livet är slut!
kärlek vad är det för någon skit man hittar aldrig dit, nej når aldrig fram varför blev det så här?
*** också jag trodde verkligen jag hade glömt det här men det är faktiskt väldigt svårt att under vika när du träffar andra som är bättre en jag som får dig på fall som får dig må bra det dom vi två hade betyder inget längre jag förstår inte varför vi inte är vänner vi gick igenom svåra tider men jag hade dig bredvid du var som en ängel som vaka över mitt liv, vi var tillsammans varje dag i mera en ett år är det konstigt att jag tycker det här är svårt, att leva utan dig jag har lärt mig med tiden du och jag var nog inte menad för varann i livet, kärlek kommer kärlek går jag trodde jag hade,kärlek vad är det för någon skit man hittar aldrig dit, nej når aldrig fram varför blev det så här? vad ska man göra nu när kärleken är slut jag hittar inte ut varför blev det så här?!

det tog en timme att skriva! hoppas su förstår hur mycket jag saknar dig!! miss you! love you!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious