> MalouB.blogg.se -

Å ännu mera TANKAR...

  2012-05-17 / 21:21:59 / Mitt liv /
Jag tränar hårt varje dag bara för att bli bättre! jag uppnår mål för mål. Jag försköker dela upp de i olika delar. OFTAST SER O HÖR JAG ATT FOLK SÄGER ATT JAG KRÄVER FÖR MYCKE AV MIG SJÄLV! MEN NEJ!!
jag kommer aldrig va som nån annan, jag kommer bara vara jag. De finns bara en av mig. Jag är en ny person! Sluta hata å börja skapa, de du gör i dag kommer en dag komma tillbaka. de e så många som pratar men få som faktiskt gör något. Tiden innan jag skapa bloggen va hård! vi kan säga att
mitt självförtroende va inte särskilt högt! jag försvann ett tag jag va inte mig själv. JAG HADE ETT KROSSAT HJÄRTA!! De va lika bra att ja försvann ett tag jag var ändå full av hat.
Nu har jag nya mål o jag är en ny Malou! Sarkare o Bättre!
Låten passar perfekt!




Angelika du vet vem :)

2012-05-18 @ 10:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious